‘Maafkan mama sayang’ – R4ung4n p1lu ibu hil4ng 3 anak sekaligus akibat kem4lang4n

Tiada siapa yang menyangka perjalanan empat beranak ini berakhir dengan tr4gedi p1lu gara-gara dua buah treler yang terlibat dalam kem4lang4n di Lebuhraya Utara Selatan (PLUS), petang tadi.

Dalam kejadian di Kilometer 272.5 arah utara berhampiran Taman Rekreasi Gunung Lang itu, kereta Perodua Axia yang dipandu seorang wanita hilang kawalan lalu merempvh treler terbabit dalam keadaan hujan lebat.

Akibat rempvhan itu, ketiga-tiga anak wanita terbabit yang dikebali sebagai Muhammad Adam Hakimi Muhammad Alhafis, 7; Muhammad Lutfi Hakim, 3, dan Muhammad Affan Hafiy, 1 m4ut serta-merta di tempat kejadian.

Wanita yang juga ibu m4ngs4, Nur Aimi Nadiah Abdul Rahim, 27, ced3ra par4h manakala manakala dua pemandu treler dan lori tidak mengalami keced3raan.

Menurut Timbalan Ketua p0lis Daerah Ipoh, Superintendan Mohamed Nordin Abdullah, punca kem4lang4n berpunca daripada Perodua Axia terbabas sendiri lalu mel4ngg4r belakang treler yang berada di lorong kecem4san.

Beliau berkata, bed4h si4sat akan dilakukan pada jam kira-kira 3 petang esok.

Katanya, si4satan lanjut sedang dijalankan dan kes diklasifikasikan mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber :  wowberita

Be the first to comment on "‘Maafkan mama sayang’ – R4ung4n p1lu ibu hil4ng 3 anak sekaligus akibat kem4lang4n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*