Nik Farin Padam Akaun Twitter Yang Digunakan Untuk Menvduh Shah Isarb?

 

ISA ISARB DATANG SAMBUT SHAH ISARB

Hari ini Youtuber Isa Isarb dan rakan rakan datang berjumpa dengan Shah Isarb selepas dia telah keluar dari tahanan polis.

Semua anggota Isarb dan ahli keluarga Shah turut hadir. Dengan kapsyen ‘Alhamdullilah’ dari Isa jelas menunjukkan bahawa j4tuh bangun seorang sahabat mereka akan tetap berada bersama

Ini Kenyataan Shah Isarb Selepas Keluar

Selepas Shah ditahan tiada satu pun kenyataan yang dikeluarkan oleh beliau atau dari clan Isarb. Hari ini Shah Isarb telah muat naik 1 kenyataan di laman instagram beliau.

Semoga kebenaran akan terjawab dan pihak yang terainay4 mendapat keadilan yang sewajarnya

Terdahulu

MEDIA melaporkan seorang YouTuber terkenal dit4han selepas dipercayai menc4bul seorang pelajar universiti empat bulan lalu di Kubang Kerian, Kota Bharu Kelantan.

Berdasarkan laporan media, kejadian itu berlaku pada 2 Ogos ketika susp3k menjalankan penggambaran drama YouTube di sebuah inap desa.

Asisten Komisioner Abdul Rahim Daud, Ketua Polis Daerah Kota Bharu dilaporkan berkata si4satan mendapati sus3k merupakan penerbit dan pengarah drama berumur 22 tahun yang ditayangkan menerusi saluran YouTube miliknya.

Mngsa yang berusia 24 tahun itu katanya telah dihubungi oleh seorang rakan dan menawarkan bayaran RM600 untuk berlakon sebuah drama arahan susp3k.

“Selesai menjalani penggambaran di inap desa itu, suspek telah mengajak mngsa yang berasal dari Jalan Dusun Muda untuk tidur di situ dengan alasan masih terdapat sesi penggambaran pada esok hari,”

“Semasa mngsa berseorangan di dalam sebuah bilik tidur, svspek telah masuk ke dalam bilik itu sebelum bertindak menciu-m, mem3luk, mer4ba bahagian d4da dan kem4luan mgsa,” katanya seperti yang dipetik oleh Utusan Malaysia.

Kata Abdul Rahim, susp3k turut melakukan on*n* sebelum mem4ncutkan air m*n*nya ke muka mngsa.

Menurutnya selepas empat bulan, svspek tampil membuat lap0ran polis di ibu pejabat Polis Daerah Kota Bharu selepas terbaca mengenai kes yang melibatkan pendakwah selebriti dan merasakan kej4dian sama berlaku kepadanya.

Berdasarkan butiran cerita yang dilaporkan oleh media, kita dapat kenal pasti bahawa individu yang menjadi mngsa itu adalah individu sama meng4ku telah dic4bul oleh seorang YouTuber sebelum ini.

Nik Farin telah membuat pengakuan menerusi akaun Twitter mendakwa dirinya telah dic4bul oleh seorang YouTuber terkenal.

“Saya tak dirog0l, tapi dia sex-u-ally harr4ssed saya dan cuba untuk mer0gol. Tapi saya tak ingin. Dia cuba untuk bu-ka seluar baju saya tapi tak dapat. And then dia p3gang saya ku-at gil-a tangan dan kaki (guna kaki dia) dan lanca* atas saya. M4lu aku nak cerita Allahu,” tulis Nik Farin sebelum ini.

Menurut Nik Farin, dia menulis tweet itu bukan untuk memfitn4h YouTuber lain yang tak bersalah. Tambahnya, YouTuber yang dimaksudkan bukanlah menapak di Kelantan, dan yang paling penting individu itu bukan Alieff Irfan. Menurutnya Alieff sangat profesional dalam bekerja dan tidak menggunakan talent untuk melakukan perkara terk-utuk.

Kata Farin lagi, dia mahu memberi kekuatan dan keberanian untuk mngsa s-exual har4ssment untuk bersuara dan mel4wan, dan berhenti daripada menjadi mngsa penind4san kaum lelaki yang bern4fsu bin4tang.

Semakan dibuat di Twitter mendapati akaun Nik Farin sudah dip4damkan, tak tahu apa sebab.

Kredit : Trending sangat

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : https://www.cherasdaily.com/

Be the first to comment on "Nik Farin Padam Akaun Twitter Yang Digunakan Untuk Menvduh Shah Isarb?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*