Pernah Menangis Angkara Orang Ketiga!

Hantaran Datin Marlia Musa di laman sosial Instagram (IG) beliau pada Selasa lalu, menvndang seb4k warganet terutama peminat kepada selebriti versatil, Sherry Alhadad.

Isteri kepada komposer, penyanyi dan pelakon popular Datuk M.Nasir itu, memuat naik hantaran untuk menitipkan ucapan selamat hari lahir kepada Sherry.

Pada hantaran tersebut Marlia yang juga pensyarah Akademi Seni dan Warisan Kebangsaan (ASWARA) itu turut mengimbau detik pertemuannya dengan Sherry.

Kata Marlia, Sherry atau nama sebenarnya Shariffah Mariam Syed Abdullah Alhadad seorang individu yang berkeyakinan tinggi sejak awal lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SherryAlhadad (@sherry_alhadad)

“Mengenali Sharifah Mariam dari beliau berusia 19 tahun. Saya dan Che Kem yang audition beliau.. Berbaju kurung dia pagi tu..

“Yakin menjawab setiap soalan kami..Saya bagitahu dia; “di dalam kelas saya, awak kena berguling dari corner ke corner, boleh ke?”

“Dengan suara yang terang dan tegas dia jawab; “nak buat sekarang ke?”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SherryAlhadad (@sherry_alhadad)

“Keyakinan beliau itulah yang terus menjadi semangatnya untuk menjadikan bidang seni ini sebagai sumber mata pencarian beliau,” katanya.

Bagaimanapun pada hantaran tersebut, Marlia telah mendedahkan Sherry pernah melarikan diri daripada beliau.

“Beberapa tahun kemudian, pada satu hari saya perasan yang dia cuba melarikan diri dari saya..Bila saya cari ada saja alasannya.

“Rupanya ketika itu dia sedang dirundung dvka. Cinta remajanya musnah…Saya confront dia, menangislah kami teresak-esak.

“Hari ni doa saya pada Sharifah Mariam @sherry_alhadad, semoga beliau terus berkerja keras demi mencapai cita-cita dan membahagiakan ibunya yang tercinta.

“Semoga cinta yang musnah angkara orang ketiga dulu akan Allah gantikan dengan seorg lelaki yang beriman, yang menghormati serta menyayangi beliau dan ibunya. Selamat ulangtahun,” tulis Marlia.

Sherry turut membuat hantaran semula di IGnya dan rata-rata yang meninggalkan komen meluahkan rasa seb4k selepas membaca ucapan daripada Marlia.

Mereka turut mendoakan Sherry bertemu jodoh dengan lelaki yang benar-benar menyanyangi dirinya dan sentiasa sukses dalam kehidupan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : Gempak

Be the first to comment on "Pernah Menangis Angkara Orang Ketiga!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*