Gelagat Lucu Pengantin Lelaki Majlis Nikah

Jika sebelum ini bila berada di penghujung tahun pasti akan ada banyak jemputan majlis kahwin. Biasalah hujung tahun memang cukup sinonim dengan cuti dan majlis sebegini. Namun tahun ini nampaknya majlis dibuat secara kecil-kecilan atau seringkas gara-gara penul4ran Cov1d-19.

Biar acara dibuat ringkas, namun bagi meraikan pasangan pengantin majlis bersama keluarga terdekat diadakan. Apa yang penting, perkara wajib boleh dilakukan. Namun begitu, baru-baru ini satu video pasangan pengantin yang dipercayai dari negara seberang telah mencvri perhatian ramai.

Dalam video itu kelihatan pengantin lelaki bersiap sedia sebelum akad nikah. Apa yang mencuri perhatian ramai adalah gelagat lucu pengantin lelaki di majlis nikah tersebut. Dengan selamba dia menggunakan mikrofon memanggil nama manja bakal isterinya di depan tetamu.

Malah telatah lucu pengantin lelaki ini turut membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah gelagat lucu pengantin lelaki di majlis nikahnya ini yang telah dikongsikan menerusi Tiktok:

 

@adenalfurqon

Sampe ada yang ngira ini setingan ya katanya wkwk😂 @pifitriaa

♬ original sound – Aden Alfurqon

VIDEO :

Sempat juga pengantin lelaki ini mengusik teman-teman yang hadir ya! Apa-apa pun video tersebut telah meraih lebih 8.2 juta tontonan 1.1 juta likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian video ini di ruangan komen seperti berikut:

“Inilah alasannya kenapa mahukan calon yang kelakar”

gelagat lucu pengantin lelaki 3

“Lebih suka yang kelakar daripada yang romantik”

gelagat lucu pengantin lelaki 2

“Kelakar memang the best”

gelagat lucu pengantin lelaki 1

SumberTiktok Aden Alfurqon

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Gelagat Lucu Pengantin Lelaki Majlis Nikah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*