“Hari Ni Last Day Kerja,” – Shuib Sedih

 

Mesti ramai yang familiar, hafal ataupun selalu dengar tagline radio kegemaran ramai ni kan?

“Muzik paling hangat, Hot FM!”

Radio yang kini dibarisi Fizie, Shuk, Shuib, Deen, Haziq dan Zetty terus hangat di hati peminat walaupun Malaysia kini sedang berusaha untuk melawan serta memutuskan rantaian wabak COVID-19.

Selain cuba untuk menghiburkan, penyampai radio turut bertugas dalam memberi saranan ataupun nasihat yang berguna buat pendengar terutamanya dalam keadaan yang tidak mengizinkan ketika ini.

Baru-baru ini, pelawak Shuib yang juga salah seorang penyampai radio segmen Geng Pagi Hot (GPH) telah memuat naik satu foto di laman Instagram miliknya dengan memberi bayangan bakal meninggalkan konti:-

Last day keje di konti Hot FM, besok dah work from home,” tulisnya

Rupanya gambar berkenaan bukanlah petanda untuk suami kepada penyanyi Siti Sarah itu untuk meninggalkan radio berkenaan, sebaliknya mengikut saranan kerajaan untuk bekerja dari rumah.

Sebelum ini pada 20 Oktober 2020, terdapat berita di mana pekerja di peringkat pengurusan dan pengawasan dalam sektor awam dan swasta di Kuala Lumpur, Putrajaya, Labuan, Selangor dan Sabah telah diarah bekerja dari rumah berkuat kuasa 22 Oktober.

Keputusan berkenaan dibuat menerusi Sidang Khas Majlis Keselamatan Negara (MKN) atas nasihat Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk mengurangkan pergerakan pekerja bagi mengekang penularan COVI1D-19.

Apa-apa pun stay safe and healthy guys!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Last day keje di konti @hotfm976 besok dah work from home.Nak tanya sikit,klu terrer ape maksud tulisan Jepun tu? @bubblebeemalaysia_hq#BubbleBeeStreetWear

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jangan salah hari,,, Sepahtu reunion bukan hari jumaat,tp setiap hari khamis jam 9 mlm secara langsung 😀 di astro warna dan warna HD @sepahtureunionliveofficial

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber : HotFM

Be the first to comment on "“Hari Ni Last Day Kerja,” – Shuib Sedih"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*