Video Bang Jago Dari Cik B, “Sungguh Detail Choreography Dia”

 

Cik B atau nama penuhnya Nur Edlynn Zamillen Muhammad Amin ini adalah anak kepada usahawan kosmetik terkenal iaitu Datuk Seri Vida. Berperwatakan menarik dengan personaliti yang cukup bersahaja, akaun Instagram milik Cik B sahaja memiliki 609 ribu followers.

Seperti sebelum ini, apa juga video yang dimuat naik di laman sosial miliknya pasti menjadi perhatian ramai. Apatah lagi jika video tersebut ada kaitan dengan trend terkini. Terbaharu satu video Bang Jago dari Cik B telah mencuri tumpuan pengikutnya.

Menerusi video itu, kelihatan Cik B miming lagu tersebut dan membuatkan gerak tarinya tersendiri. Untuk info, lagu Bang Jago ini menjadi trending dan ikutan ramai kini di aplikasi Tiktok. Berikut adalah perkongsian video Bang Jago dari Cik B ini:

Amboi, swag habislah Cik B! Video yang dimuat naik di Twitter miliknya itu telah meraih lebih 227 ribu tontonan dan 5,700 retweets serta 13,700 likes. Rata-rata warganet memuji video tersebut dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Kenapa rasa macam Cik B je yang buat abang jago ni paling smooth”

“Gaya macam Caprice do Cik B wowwww hahaha”

“Kekeke. Sungguh detail choreography dia. Letak killer move kat ending”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: hcl

Be the first to comment on "Video Bang Jago Dari Cik B, “Sungguh Detail Choreography Dia”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*