Aaron Aziz Kantoi Panggil ‘Sayang’ Pada Wanita Lain, Sekali Isteri Dapat Tahu

 

Macam susah nak percaya sahaja pelakon Datuk Aaron Aziz sanggup panggil wanita lain di Instagram dengan panggilan ‘sayang’.

Mana tidaknya, perbuatan itu dilakukan secara terang-terangan yang boleh dilihat warga net yang lain.

Bagaimanapun, itulah realiti yang berlaku seperti yang didedahkan isterinya, Datin Diyana Halik menerusi satu posting di Instagram.

Begitupun, jangan salah faham. Hal ini kerana panggilan ‘sayang’ itu ditulis Aaron menerusi ruangan komen di Instagram aktres Bollywood terkenal, Preity Zinta.

Dalam satu hantaran Preity yang mengenakan baju tanpa lengan, Aaron menulis: “Hi sayang, masak apa hari ini? Abang balik lewat sikit okay. Jangan rindu abang sangat okay.”

Komen yang ditinggalkan bapa kepada tiga orang anak itu kemudian disedari netizen sebelum memaklumkan hal tersebut kepada Diyana.

“Tadi kita panggil dia, bukan main sibuk, nanti jap dia cakap tengah selesaikan kerja.

“Tak boleh larilah Malik, cuti sudah habis bro. Orang tag sama gua. Lu jangan macam-macam Malik!,” tulis Diyana menerusi satu hantaran di Instagram miliknya.

Malik merupakan nama watak yang dipegang Aaron menerusi filem KL G4ngster.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tadi kita panggil dia, kemain sibuk nanti jap dia cakap tengah settle stuffs.. Tak boleh lari la Malik…. cuti sudah habis bro… org tag sama gua. Lu jgn mcm mcm Malik!! Jap tanya ustaz @m.shafiqrashid Kalau Mcm ni apa hukumnya ustaz?? Haahhaha #sisdahbersuara #sisnaklockpintu #abgjgnmainmaindgnsis #abgluwatchout #abgfavouritePreity #sisfavouriteLeeMinHoandRain 🤣🤣🤣 @aarondwiaziz

A post shared by Diyana Halik (@diyanahalik) on

Begitupun, menurut Diyana, dia mengakui suaminya itu memang peminat tegar aktres berkenaan.

“Memang dari dulu dia fanatik Preity. Tak apalah kasi peluang,” balasnya yang turut menggunakan hashtag #sisnaklockpintu secara berseloroh.

Bagaimanapun, rata-rata pengikut mereka terhibur dengan gelagat pasangan suami Isteri tersebut.

Aaron dan Diyana yang sudah mendirikan rumah tangga selama 17 tahun dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Danish Anaqi, 16, Dwi Ariana, 14 dan Dahlia Arissa, 10.

Sumber : GEMPAK

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

 

Be the first to comment on "Aaron Aziz Kantoi Panggil ‘Sayang’ Pada Wanita Lain, Sekali Isteri Dapat Tahu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*