Tanah runtuh, Nora Danish terperangkap

 

Cameron Highlands: Pelakon Nora Danish, 38, berdepan detik cemas apabila kenderaan dinaikinya terperangkap selama satu jam dalam kejadian tanah runtuh di Jalan Tapah – Cameron Highlands, hari ini.

Nora dalam satu hantaran di Instagram berkata, dia dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Cameron Highands bagi menjayakan penggambaran sebelum terkandas di kawasan runtuhan itu kira-kira jam 8 pagi.

Menurutnya, mereka cuba mencari jalan alternatif lain untuk meneruskan perjalanan namun, mal4ngnya laluan di Simpang Pulai turut terjejas kerana tanah runtuh.

Kemudian, mereka berpatah balik ke laluan sebelum itu.

“Pokok lain pula jatuh di sini dan kami terperangkap di tengah-tengah (jalan). Kemudian kami cuba melalui jalan tadi. Lega apabila Angkatan Pertahanan Awam Malaysia selamatkan keadaan,” katanya menerusi Instagram Story.

Dalam pada itu, pelakon Syurga Yang Tak Dirindukan itu bersyukur apabila selamat sampai ke lokasi penggambaran terbabit.

Pelakon itu turut berpesan kepada sesiapa yang bercadang menggunakan laluan itu agar mengelak daripada berbuat demikian.

Menurutnya, kawasan terbabit sedikit sukar dan berb4haya.

“Musim-musim hujan begini, dinasihatkan jangan ikut laluan Tapah, bahaya. Capaian Internet susah, jalan sempit, pokok-pokok besar dan gaung lagi,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber : Harian Metro

Be the first to comment on "Tanah runtuh, Nora Danish terperangkap"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*