Mengeejutkan!! Baru Beberapa Bulan Suami Pergi Tapi BCL Dah Dapat Pengganti. Tak Sangka Ini Pengganti Ashraf Sinclair Dalam Hidup BCL.

Bunga Citra Lestari menerima sokongan dari keluarga dan rakan artis untuk bangkit daripada k3sukaran selepas suaminya, Ashraf Sinclair, pergi buat selamanya. Seperti yang diketahui, Ashraf pergi buat selamanya pada usia 40 tahun akib4t s4kitj4ntung pada 18 Februari.

Penyanyi yang lebih mesra BCL dilihat tetap bersemangat untuk meneruskan hidupnya sebagai seorang ibu tunggal kepada anaknya, Noah Sinclair. Ia bukan perkara mudah untuk BCL bergerak, apatah lagi mencari pasangan hidup baru. Walaupun demikian, BCL sering dijodoh-jodohkan dengan penyanyi dari band Noah, Ariel.

Akrab Dengan Ariel

Ariel dan BCL sering terlibat dalam beberapa projek kolabrasi, keduanya kelihatan sangat dekat antara satu sama lain. Malah posting terakhirnya sebelum Ashraf pergi buat selamanya adalah Muzik Video duet bersama Ariel berjudul Menghapus Jejakmu.

Tukang Tilik Ramal Jodoh BCL

Paranormal atau tukan tilik popular di Indonesia yang dikenali dengan nama Mbak You akhirnya cuba menilik nasib tentang kedekatan BCL dan Ariel Noah. Menurut Mbak You, BCL mempunya kriteria yang diinginkan oleh Ariel “Ariel suka perempuan yang berdikari, mempunyai prinsip, dan mempunyai karakter yang ada dalam diri BCL,” kata Mbak You seperti yang dilaporkan oleh Grid.ID. “Dan BCL adalah sejenis wanita yang tidak terlalu berg4ntung kepada lelaki, dia jenis yang boleh berdikari, karakternya bukan seorang yang manja, dan itulah yang d1sukai Ariel,” lanjutnya.

BCL Tidak Memikirkan Mencari Pengganti

Walaupun begitu, BCL tidak memikirkan mencari seorang pengganti untuk Ashraf Sinclair . Kerana, Noah Sinclair masih menjadi tumpuan utama wanita yang akrab dipanggil Unge itu. “BCL masih menutup perasaannya, keinginan hatinya. Apa yang jelas adalah yang saya lihat hingga ke hari ini, BCL meletakkan fokus  lebih kepada anaknya,” katanya.

“Walaupun watak mereka sama-sama menyukai satu sama lain. Tapi kan belum tentu jodoh, mereka hanya berteman hingga saat ini,” katanya. Mbak You kemudian mencadangkan bahawa warganet tidak lagi menjodoh-jodohkan BCL dengan Ariel. Selain itu, keadaan BCL yang kini masih berkabung.

“Kerana keadaannya masih bersed1h, tidak sesuai jika kita menjodohkan orang apabila mereka kehilangan orang tersayang mereka, jadi ia tidak beretika dalam keadaan semasa,” katanya. Mbak You merupakan seorang tukang tilik yang mend4kwa dapat melihat dan merasakan kewujudan makhlvk dari dunia yang lain. Di samping itu, Mbak You juga dikenali sebagai seorang peramal yang sering meramalkan masa depan orang terkenal seperti selebriti.

Sumber : murai.my

BCL Taknak Terus Bersedih Dengan Pem3rgian Ashraf Sinclair. Warganet Terkejut Ini Yang BCL Buat Untuk Melupakan Suaminya.

Sejak Ashraf Sinclair pergi buat selamanya akibat s@kit j4ntung pada 18 Februari lepas, ramai warganet prihatin dengan keadaan BCL serta anak mereka, Noah. Digunakan untuk publisiti? Baru-baru ini, pihak Indonesian Idol menerima kritikan hebat daripada orang ramai kerana  menggunakan kesedihan BCL selepas pem3rgian Ashraf demi mendapatkan rating.

1su itu timbul selepas BCL menangis teresak-esak ketika Judika menyanyikan sebuah lagu ketika rancangan itu berlangsung. Video tersebut menjadi vir4l di Malaysia dan Indonesia di mana ramai pihak berpendapat produser rancangan itu tidak sens1itif.

Warganet minta BCL tutup aur4t

Sehingga kini masih berehat daripada media sosial namun Youtube channel BCL makin mendapat penonton malah jumlah tontonan video-videonya meningkat sejak peme3rgian Ashraf. Ramai masih bersedih dan menonton video keluarga bahagia itu di Youtube BCL. Tapi, melalui video sambutan hari lahir BCL yang ke-36 ramai warganet membanjiri bahagian kom3n dengan menasihatinya untuk berpakaian lebih sopan.

“Semoga segera berhijab untuk meringankan his4b suaminya.” Ramai yang menegvr cara pemakaian BCL di dalam video itu kerana menampakkan bahagian atas serta perutnya. Rata-ratanya meminta dan berdoa agar BCL akan berusaha untuk menutup aur4tnya selepas ini.

Pada usia yang hampir 40 tahun, warganet berpendapat BCL sudah patut tahu batasan aur4t dan pergaulan antara lelaki yang bukan mahr4mnya. Bukan semuanya boleh dip3Iuk ciium. Suami tercinta telah pergi semoga BCL & anak lebih menghampiri Allah.” Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook.Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Lobakmerah, sinar viral network

Be the first to comment on "Mengeejutkan!! Baru Beberapa Bulan Suami Pergi Tapi BCL Dah Dapat Pengganti. Tak Sangka Ini Pengganti Ashraf Sinclair Dalam Hidup BCL."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*