Kerana Harta Pus4ka, Fatin Afeefa Tidak Meng4ku Hubungan Saudara?

Belum pun reda mengenai kontr0versi menjalinkan hubungan cinta dengan seorang lelaki berstatus suami orang, nama pelakon Fatin Afeefa sekali lagi menjadi perhatian warganet.

Tidak Meng4ku Saudara 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ya saya? rambut soundproof @sugardollbynn ♥️

A post shared by A F E E F A 🌙 (@fatinafeefa) on

Gambar Instagram Fatin Afeefa

Terbaru, seorang pengguna laman Twitter yang dikenali sebagai @sharizrosee telah mend3dahkan bahawa Fatin yang juga merupakan sepupunya telah memvtuskan hubungan saudara diantara mereka dipercayai berpvnca daripada h4rta pus4ka. Ded4h Shariz lagi, keluarga Fatin tidak meng4ku hubungan keluarga mereka kerana engg4n umum mengetahui akan kewujudannya.

“Nak tau kenapa fatin afeefa tu tak nak mengaku aku cousin dia? Sebab family dia tak nak kewujudan aku adik beradik diketahui, sebab 1 family dia hidup atas harta arw4h mak aku. Seronok diorang flex kemew4han kat socmed atas harta orang lain”

Cvri Gelang Dan Rantai Emas 

Lebih mengeejutkan, menurut Shariz pelakon yang terkenal menerusi filem Tentang Bulan itu pernah mencvri gelang dan rantai emas milik ibunya nya sendiri. Namun, abang kandung Shariz telah ditudvh sebagai dal4ng k3s tersebut sehingga menyebabkannya ditah4n pihak berkuasa.

“sebab banyak mak4n harta orang la anak dia(fatin) tu jadi perangai mcm sund4l. Fatin tu dulu pun pernah cvri gelang dan rantai emas mak dia, lepastu tiba2 mak dia tudvh abg i yg cvri sampai abg i yg kena belas4h dalam lok4p, semua sebab si fatin sund4l ni”

Rata-rata pengguna yang lain meluahkan rasa terk3jut dengan pend3dahan itu kerana tidak menyangka bahawa Fatin dan keluarganya terg4mak berbuat demikian. Malah ada segeintir dari mereka turut mend3dahkan beberapa perkara lain mengenai sikap pelakon ini.

Menurut Shariz, pend3dahan tersebut dibuat adalah kerana ingin menegakkan kebenaran dan hak buat keluarganya. Sebelum ini dia juga,  Shariz pernah mengajaknya untuk berbincang namun pihak Fatin enggan memberikan kerjasama. Ketika ini posting tersebut telah mendapat lebih dari 14 ribu ‘Retweet’ dan mencecah hampir 28 ribu tanda suka (like).

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: murai.my

Be the first to comment on "Kerana Harta Pus4ka, Fatin Afeefa Tidak Meng4ku Hubungan Saudara?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*