Giliran Amyza Aznan Tuntut 5 Juta! Sebabnya Memang Tak S4ngka

Pelakon Amyza Aznan meluahkan rasa kec3wa apabila pihak Zarina Anjoulie tidak hadir menyerahkan dokumen tuntutan sam4nnya.

Ketika ditemu bual Gempak, Amyza yang masih menunggu kehadiran pihak Zarina jam 4.30 petang tadi mend4kwa tidak melihat kelibat mereka.

“Kita dah beritahu tiga hari lalu yang saya nak peguam Zarina sendiri datang di Astro jam 4 petang untuk berjumpa dan meny3rahkan sendiri dokumen tersebut, tetapi dari jam 1 petang tadi saya di sini sehingga kini jam 4.30 petang, mereka masih belum tiba.

Pelakon Amyza Aznan meluahkan rasa k3cewa apabila pihak Zarina Anjoulie tidak hadir menyerahkan dokumen tuntutan sam4nnya.

Ketika ditemu bual Gempak, Amyza yang masih menunggu kehadiran pihak Zarina jam 4.30 petang tadi mend4kwa tidak melihat kelibat mereka.

Kredit foto: IG Amyza/Zarina

“Kita dah beritahu tiga hari lalu yang saya nak peguam Zarina sendiri datang di Astro jam 4 petang untuk berjumpa dan menyerahkan sendiri dokumen tersebut, tetapi dari jam 1 petang tadi saya di sini sehingga kini jam 4.30 petang, mereka masih belum tiba.

“Saya sangat kec3wa kerana saya mengharapkannya, rasanya dah lama juga dia uar-uarkan di media sosial tentang saya tidak respons kepada tuntutan dia,” ujarnya.

Tambah Amyza, dia sengaja memilih lokasi pertemuan itu bagi memudahkan kedua-dua pihak memandangkan kebetulan dia ada urusan di situ, manakala kediamannya jauh di Sepang.

Amyza juga menjelaskan mengapa dia berdiam diri sebelum ini hingga gagal memasukkan kehadiran di mahkamah sejak sam4n difailkan.

“Saya tidak respons kerana saya sendiri tidak menerima apa-apa dokumen atau notis tersebut. Sepatutnya, dokumen itu sendiri diserahkan kepada saya. Mungkin mereka hantar ke alamat yang sal4h kerana saya menetap di Sepang bersama ibu saya,” jelasnya.

Katanya, dia tidak menyimpan dend4m terhadap Zarina dan akan meneliti terlebih dahulu dokumen tersebut sebelum mengambil tindakan.

“Saya tak pernah bekerjasama dengan Zarina meskipun saya lebih lama berlakon daripada dia. Saya bermula menjadi sebagai seorang pengikut di Instagram miliknya sahaja.

“Ketika itu, saya suka mengikutinya kerana dia suka makan ‘pickle’. Kemudian, bermula musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), terbitnya salah faham dan tidak puas hati di antara kami. Saya tak kenal dia dan saya tak pernah ada ‘personal issue’ pun dengan dia,” katanya. – CARI

Amyza Tuntut Permohonan Maaf Dan G4nti Rvgi RM 5 Juta

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HM, Cari

Be the first to comment on "Giliran Amyza Aznan Tuntut 5 Juta! Sebabnya Memang Tak S4ngka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*