Amyza Aznan Kec3wa, Pihak Zarina Anjoulie Tak Datang Serah Surat S4man..

Pelakon Amyza Aznan meluahkan rasa kec3wa apabila pihak Zarina Anjoulie tidak hadir menyerahkan dokumen yang did4kwa menuntut permohonan maaf dan pampasan sebanyak RM3 juta daripadanya.

Sebelum ini, Zarina Anjoulie telah memfailkan s4man f1tnah RM3 juta terhadap Amyza pada 23 April lalu berhubung kenyataan mengenai bantuan khusus untuk artis tempatan susulan Bantuan Prihatin Nasional (BPN) daripada kerajaan.

Lepas Buka Ruangan Komen, Amyza Aznan 'Diserang' Netizen

Difahamkan, tiga hari lalu Amyza melalui media meminta pihak guaman yang mewakili Zarina untuk hadir bertemu dengannya jam 4 petang di Astro Bukit Jalil bagi menyerahkan dokumen yang did4kwa belum lagi diterimanya.

Amyza dikatakan berdiam diri sehingga peguam yang mewakili Zarina, Nurul Hafidzah mengesahkan dia g4gal memasukkan kehadiran di mahkamah sejak sam4n difailkan.

Tampil menjelaskan mengapa sebelum ini dia did4kwa tidak memberi respon kepada tuntutan sam4n dan maaf dari pihak Zarina, Amyza berkata dia langsung tidak menerima apa-apa dokumen atau notis berikutan kes tersebut.

“Saya tidak respon kerana saya sendiri tidak menerima apa-apa dokumen atau notis tersebut. Sepatutnya dokumen itu sendiri diserahkan kepada saya. Mungkin mereka hantar ke alamat yang s4lah kerana saya menetap di Sepang bersama ibu saya,” katanya.

Amyza berkata lagi dia berharap agar pihak Zarina segera menyerahkan surat sam4n kepadanya untuk memudahkannya selesaikan apa sahaja isu yang dimulakan dari pihak Zarina sendiri.

Dalam pada itu, Amyza memberitahu dia tidak menyimpan perasaan dendam terhadap Zarina dan mahu terus memandang ke hadapan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: ROTIKAYA

Be the first to comment on "Amyza Aznan Kec3wa, Pihak Zarina Anjoulie Tak Datang Serah Surat S4man.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*