Nyanyian Terkuc1l Masa Live 3 Tahun Lalu Disamakan Dengan Nabila Razali, Ini Respon Dato’ Siti..

Baru-baru ini nyanyian live Nabila Razali menjadi bualan peminat apabila dia sedikit ‘terkuc1l’ ketika menyanyikan single terbarunya, Peluang Kedua. Seorang pengguna Twitter membandingkan kes1lapan Nabila itu dengan penyanyi nombor satu negara, Dato’ Siti Nurhaliza yang pernah ters4lah teknik ketika persembahan Anugerah Bintang Popular 2017. Siti kemudian menjawab dan menerangkan keadaan sebenar berkenaan kejadian 3 tahun lalu berkenaan.

Jalani pemb3dahan kecil sehari sebelum kej4dian

Siti menjelaskan, sehari sebelum persembahan berkenaan, dia menjalani pemb3dahan kecil untuk tujuan perseny4waan in vitro (in vitro fertilisation) dalam usaha hamil. Pemb3dahan itu adalah prosedur mengeluarkan ovum atau telur dan menyebabkan luk4 di bahagian perut.

Keesokannya, penyanyi kesayangan ramai ini menyertai acara berbasikal di waktu pagi sejauh 20km. Pada petangnya dia ke Putrajaya untuk sesi soundcheck di tapak acara ABPBH 2017 dan mula menyedari kemungkinan tidak boleh menyanyi dengan baik secara live.

Tidak mel4tah dengan peny3baran semula video itu, Tokti meng4kui kel3mahan dan menganggap kesil4pan lalu sebagai pengajaran berguna untuk dirinya.

Pengajarannya, saya bukanlah robot boleh buat segala-galanya dan saya bukan muda macam dulu. Nyanyian saya malam tu saya rasa nyanyian paling t3ruk dalam sejarah. Tapi tak apa saya tahu saya ada menyanyi sumb4ng dan tahu sebabnya kenapa.

Sumber: Adelia Iman, Siti Nurhaliza

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment on "Nyanyian Terkuc1l Masa Live 3 Tahun Lalu Disamakan Dengan Nabila Razali, Ini Respon Dato’ Siti.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*