“Sebijik Gaya Neelofa”. Peminat Sangka Mira Filzah Adalah Neelofa…

Selebriti popular, Mira Filzah bukan saja aktif sebagai pelakon dan pengacara sahaja namun dia juga merupakan seorang duta jenama tudung Ariani yang sudah lama bergiat aktif dalam mempromosikan tudung terkenal itu.

Terbaru, menerusi laman Instagram peribadinya dapat diperhatikan terdapat koleksi yang menarik perhatian orang ramai apabila dia mengayakan koleksi baru Ariani sekali gus membuatkan dia juga g3ram.

“Dua benda yang buat Mira g3ram dalam video ni! Tudung & Kopi Susu! So sekarang kena buat lah ni kopi susu?!” ujarnya sambil berseloroh di laman Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

First ever collection with @bingka.kl, and I love it! I think its cute! 🥰 Ada gambar mangkuk tingkat, kuih muih & ketupat! Haa kuih apa lagi awak nampak dlm design ni? (swipe left for full design of the tudung) 💗 . . @galeriariani #TiffinbyAriani

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah) on

Pun begitu, apa yang menjadi perhatian peminat Mira Filzah di salah satu perkongiannya ini juga apabila Mira Filzah disangka Neelofa.

Kelihatan Mira Filzah mengayakan tudung style seperti turban dan sedia maklum selebriti popular Neelofa sememangnya antara pelakon wanita yang sangat biasa dikenali netizen dengan gaya berkenaan.

46174607_287264541911727_1375000347706997052_n

51014253_2102301360061307_4298739101070453960_n

Jadi tidak mustahillah, gara-gara perkongsian dia memakai tudung berwarna marron ini wajah kedua-dua selebriti wanita ini membuatkan peminat mereka tertukar.

Mira Filzah disangka Neelofa gara-gara gayanya ini

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nona Nona, zaman sekarang 🎶 . . @galeriariani X @bingka.kl in MAROON anyone? 😍 #TiffinbyAriani

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah) on

Dalam pada masa yang sama, gaya Mira Filzah ini seperti biasa mendapat pujian peminat dan followers dimana dia merupakan antara selebriti wanita yang cukup popular dilaman sosial dengan mempunyai 6.3 juta pengikut.

pelakon mira filzah

pelakon mira filzah

pelakon mira filzah

pelakon mira filzah

Screenshot_741

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Sebijik Gaya Neelofa”. Peminat Sangka Mira Filzah Adalah Neelofa…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*