Bagus ye Aafiyah, dia tak bers4lah pun tapi cepat-cepat say ‘sorry’. Siapa kata perempuan tak mengaku sal4h?

Nama Siti Aafiyah sangat popular di media sosiaI. Apa sahaja video atau gambar berkaitan Aafiyah pasti mendapat ratusan ribu viewer dan juga likes. Tambahan pula ibunya merupakan penyanyi nombor 1 negara membuatkan dia sering menjadi perhatian.

Dato’ Seri Siti Nurhaliza dan Dato’ Seri Khalid Mohamad Jiwa merupakan ibu bapa kepada Siti Aafiyah. Aafiyah hadir dalam kehidupan pasangan ini setelah 11 tahun mendirikan rumah tangga. Untuk makluman, Dato’ Siti menggunakan teknik IVF untuk mendapatkan cahaya mata pertamanya itu.

Kelahiran Aafiyah sememangnya memberi sinar kebahagiaan kepada Dato’ Siti dan suami. Ia juga merupakan satu fasa kehidupan yang baru buat Dato’ Siti yang sudah lama menginginkan gelaran seorang ibu dan mempunyai anak sendiri.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aafiyah tetap!! 😅

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

Dilahirkan sebagai anak selebriti sudah tentu populariti ibunya turut tempias pada diri si cilik ini. Malah sejak dalam kandungan ibunya lagi, Aafiyah dinanti-nantikan oleh semua, hinggalah saat kelahirannya juga menjadi bvruan pihak media tanah air.

Menerusi video yang dikongsikan oleh menantu Dato’ Siti, Tya Arifin, satu ins1iden telah berlaku di mana anaknya Arif berg4duh dengan sepupu yang lain. Tetapi apa yang menariknya apabila Tya menyuruh mereka bermaafan, datang si comel Aafiyah pula yang meminta maaf.

Pandai betul Aafiyah comel ni, walaupun tak ada kena-mengena laju je dia datang peIuk dan minta maaf. Bijaknya Aafiyah sekarang sudah terdidik dan biasa dengan sifat sopan santun dan adab sopan. Semoga terus membesar jadi anak yang solehah ye Aafiyah.

Again, i wanna repeat that I have the utmost respect and applause for parents who teach their kids to say these magic words; sorry, tq , please. Dah besar nt bila buat salah dekat orang mesti dia mengaku, mtk maaf dan tebus kesalahan dia. Bukan jadi eg0 macam some people.

Aafiyah tak nak kena tudvh jadi orang ketiga. So dia kena say sorry dulu. Aish comel lah anak ibu ni.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hari ni Aafiyah nak mandi dengan belon 🎈♥ @maskerscrubkunyit

A post shared by Aafiyah Anak Ibu (@aafiyahkhalid) on

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: MehBaca/ Koleksi Viral

Be the first to comment on "Bagus ye Aafiyah, dia tak bers4lah pun tapi cepat-cepat say ‘sorry’. Siapa kata perempuan tak mengaku sal4h?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*