Dikr1tik menyanyi sumb4ng ketika rancangan live, Nabila Razali tampil bersuara..

Beberapa hari yang lalu tular di media sosiaI video Nabila Razali menyanyikan lagu single terbarunya yang hits Peluang Kedua dalam salah sebuah rancangan hiburan di Astro Ria.

MaI4ngnya semasa Nabila membuat persembahan tersebut secara langsung, suaranya agak terg4nggu hingga lari nada pada beberapa bahagian lagu terbabit.

Apabila lagu tersebut tul4r ramai yang mengkr1tik Nabila kerana tidak mampu menyanyikan lagu sendiri dengan baik.

Malah tak kurang juga yang merendahkan kebolehan Nabila dan mempertik4ikan lagu Peluang Kedua sepatutnya dinyanyikan oleh Hael Husaini.

Nabila akhirnya memuat naik penjelasan serta permohonan maaf atas apa yang berlaku.

Dia mengaku apa yang berlaku adalah kerana kesilap4nnya sendiri dan dia akan berusaha memperbaiki kelemah4nnya pada masa akan datang.

Buat masa ini dia memerlukan sokongan dari para peminat dan penyokongnya.

Perkara sebegini adalah sesuatu di luar kawalan, ramai lagi penyanyi professional yang pernah mengalami situasi yang sama.

Nabila merupakan antara penyanyi baru dan seajarnya dia diberikan peluang utnuk memperbaiki mutu vokal dan persembahannya di atas pentas.

Assalamualaikum,

Pertama sekali, saya memohon maaf kerana telah mengec3wakan anda semua. Saya tidak sal4hkan sesiapa tetapi diri sendiri.

Saya akan memperbaiki kelemahan diri pada masa akan datang. Bella pasti setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Second Chance 💔 (@nabila.razali) on

Melihat kepada status yang dimuat naik, ternyata Bella sangat terk3san dengan apa yang berlaku.

Jika dilihat pada media sosiaI ramai yang mengkritik malah meragui kebolehan Bella untuk menyanyi.

“Bella,its okay. Setiap penyanyi confirm pernah jadi macamt u. Macam Kak Shiha cakap malam tu,Bella improve banyak tau. Abaikan kata-kata n3gatif, just keep it up & dont think too much. Semua org belajar dari kesil4pan dan apa yg jadi tu,is normal.Hugs” Shiha Zikir

“Kita manusia kakak. Benda bukan kita plan untuk jadi pun. Yang penting, you’ve improved a lot than before. Be proud of yourself. Loves” – Wani Kayrie

“Tiada penyanyi yang tak buat sil4p kat atas pentas, teruskan kerjaya.” – Mark Adam

“Still proud of you.” – Hael Husiani

Bella! takpe la Bella. Jangan down! Apa pun jadi u tetap terbaik. Never give up & always show positive vibes.

Terbaik macam ni, banyak masa untuk improve lagi. Yang penting tak kecam followers balik macam segelintir retis. Kipidap & dont giveup

Tak pe bella..kita manusia bukan nya perfect ..yang kutuk biarkan la mereka sebab mereka tak tahu perasaan nyanyi live..sitinordiana dulu banyak lagi kena kutvk dengan netizen, tapi dia tetap bangkit dan ambik apa yg orang cakap tu sudut positif..lama2 yg kutvk tu akan senyap..lagi banyak diorang cakap, lagi banyak bella dapat pahala..stay strong bella!

Takpe @nabila.razali .. setiap manusia ada kesilapan masing-masing. semoga bella sentiasa kuat dalam mengharunginya..caiiyok bella.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Caption please? #eNewsMy #YSLbeautyMy #LancomeMy #GalaxyA

A post shared by Second Chance 💔 (@nabila.razali) on

Semoga Nabila tak putvs asa ye untuk terus majukan diri dalam industri hiburan.

Walaupun ramai yang sering mengec4mnya sejak dari awal kemunculan Nabila dulu tetapi setiap kali single terbarunya keluar pasti akan hits dan sering diputarkan di dalam radio.

Untuk pengetahuan, Nabila merupakan saIah seorang bekas pelajar dari salah sebuah rancangan realiti hiburan popular iaitu Akademi Fantasi.

Nabila menyertai Akademi Fantasi musim ke 10 pada tahun 2013.

Selain menjadi penyanyi Nabila juga turut mempunyai bakat dalam bidang lakonan antara lakonan drama yang terbarunya ialah Seindah Warna Tujuh Pelangi di mana dia membawa watak utama bersama Aeril Zafrel.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: M.B

Be the first to comment on "Dikr1tik menyanyi sumb4ng ketika rancangan live, Nabila Razali tampil bersuara.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*