Bunga Citra Lestari Kongsi Kenangan Aidilfitri Ter4khir Allahy4rham Ashraf Sinclair..

Selepas beberapa bulan pem3rgian suami tercinta yang juga pelakon, Allahy4rham Ashraf Sinclair, penyanyi terkenal Indonesia Bunga Citra Lestari atau mesra disapa sebagai BCL dilihat semakin tabah mengharungi har-hari yang mendatang.

Muat Naik Kisah Aidilftri T4npa Ashraf 

Buktinya, kini BCL semakin aktif memuatnaik posting di media sosial. Selepas berkongsi potret arw4h suami tercinta menerusi Instagram baru-baru ini, pelantun Cinta Sejati itu berkongsi kisah dan kenangan sambutan Aidilfitri terakhir bersama Allahyarham di laman YouTube miliknya dengan judul BCL “”Dear Love…” | Episode 01″.

Dalam perkongsian yang cukup menghib4kan itu, BCL turut menitipkan beberapa rangkap puisi mengenai pengalaman sambutan Aidilfitri tahun ini cukup berbeza dan kemeriahannya juga tidak sama seperti tahun sebelum ini. Bukan sahaja tanpa suami tercinta, malah Aidilfitri kali ini juga disambut dalam norma baharu akib4t penul4ran COV1D-19 seluruh dunia.

Ibu Mertua Tinggal Bersama Sejak Dua Bulan Lalu


Biarpun begitu, BCL bersyukur kerana kedua-dua belah keluarga nya masih mengekalkan tradisi yang sama seperti tahun sebelumnya termasuk ditemani ibu mertuanya, Dida Sinclair sejak dua bulan yang lalu.

“Lebaran kali ini seperti biasa saya siapkan makanan seperti semasa kamu ada… saya jaga tradisi ini untuk bagi Noah biasa dengan kehidupan baharu ini,” katanya.

“Kita duduk bersama berkongsi kasih sayang, ummi (Dida Sinclair) sudah dua bulan berada di Indonesia jauh dari keluarga di Malaysia menemani saya dan Noah, juga pada ibu dan ayah serta semua… saya ingin mengucapkan terima kasih kerana mereka berada bersama saya”

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut sudah mencecah lebih dari 2 Juta tontonan. Terdahulu, industri dik3jutkan dengan khabar berita yang meny3dihkan mengenai Allahyarham Ashraf Sinclair yang meningg4l dunia akib4t serangan jantung pada 18 Februari lalu di Jakarta, Indonesia.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: murai.my

Be the first to comment on "Bunga Citra Lestari Kongsi Kenangan Aidilfitri Ter4khir Allahy4rham Ashraf Sinclair.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*