“Masuklah Meminang Sekiranya Bersedia Menjadi Bapa Segera Kepada Anak-Anak Saya”Rita Rudaini Ulas Tentang Jodoh..

“KALAU ada lelaki yang bersedia menjadi bapa segera pada anak-anak saya, masuklah meminang,” kata pelakon popular Rita Rudaini yang kembali dihujani soal perkahwinan selepas menjadi gadis dulang pada majlis pernikahan Elly Mazlein, baru-baru ini.

Rita berkata, selepas tujuh tahun hidup s0lo, dia reda dan hanya mengikut aturan ditetapkan Allah.

Menurut Rita, dua anaknya iaitu Airit Rayyan Rizqin, 11, dan Airit Rafqa Arjuna, 9, juga tidak pernah lagi bertanya mengenai perkara itu kerana sudah biasa hidup bertiga.

“Sebelum ini ramai juga rakan yang cuba nak pasangkan dengan kawan mereka, malah ada yang tawarkan diri untuk mencarikan jodoh buat saya.

“Saya biasa saja. Mungkin sebab sudah terlalu lama s0lo, jadi perasaan itu lebih tenang bersendiri. Lagipun, saya ada dua anak yang sentiasa menemani dan menceriakan hari-hari saya.

“Biarlah tumpuan saya pada mereka dulu. Mereka pun semakin membesar. Banyak lagi perkara dan keperluan penting untuk mereka. Saya kena terus kuat untuk mereka,” katanya.

Menurut Rita, dia juga tidak pernah merasa sunyi walaupun kebanyakan rakan lain sudah kembali berkahwin.

“Saya tidak sunyi. Bahagian saya sudah tidak ada sebab saya nak tumpukan pada kehidupan anak-anak pula. Ini kerana, bahagian mereka baru bermula.

“Kasih sayang sejati dan belaian adalah antara anak dan ibu. Namun, Allah yang merancang semuanya dan saya menurut setiap perjalanan yang diatur-Nya dengan reda. Saya sudah bahagia dengan apa yang Dia berikan sekarang,” katanya.

Sekadar info, Rita pernah mendirikan rumah tangga dengan pemain bola s3pak, Mohd Aidil Zafuan pada tahun 2008.

Namun, rumah tangga mereka menemui tltik n0ktah lima tahun selepas itu.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Mstar

Be the first to comment on "“Masuklah Meminang Sekiranya Bersedia Menjadi Bapa Segera Kepada Anak-Anak Saya”Rita Rudaini Ulas Tentang Jodoh.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*